لحاظ علمي مورد تاييد من بود

اين قدر با معلم زبانم راحت بودم که برخي حرف هاي خصوصي ام را با او مطرح مي کردم.

خيلي دوست دارم در سال هاي بعد هم ايشان معلم درس زبانم باشد.

صرف نظر از اينکه معلمم بود، او را به عنوان يک دوست قبول دارم

اگر شرايطش فراهم باشد دوست دارم که با او رفت و آمد خانوادگي داشته باشم.

سعي مي کنم کاري نکنم که معلم زبانم نسبت به من بي اعتماد شود.

در مقايسه با ساير معلم هايم معلم زبانم را بيشتر دوست داشتم.

2- طي سوالي كه از دانش آموزان داشته ايم گفته اند كه بعضا برخي از رفتارهاي زير توسط خود و يا همكلاسي هايشان انجام مي شود. لطفا شما بگوييد که طي سال تحصيلي گذشته(92-91) چقدر برايتان پيش آمده که کارهاي زير را در درس زبان انگليسي انجام دهيد؟
ميزان ارتکاب
مورد
هميشه
اکثر اوقات
گاهي
به ندرت
اصلا

رونويسي از كتاب هاي كمك آموزشي به جاي اينکه خودتان جواب را پيدا کنيد؟

تمام يا قسمتي از مشق يا کار درسي تان را از روي مشق دانش آموزان ديگر نوشته/انجام دهيد

تقلب(نگاه کردن، گوش کردن به دوستان و … ) هنگام جواب دادن درس سر کلاس

نگاه کردن به برگه اطرافيان براي جواب دادن به سوال سرجلسه امتحان

گوش دادن به سر و صدا و تقلب ديگران و استفاده از آن براي جواب دادن سر جلسه

پاسخ دادن يا رساندن جواب به همکلاسي ها سر کلاس، وقتي که معلم از آنها سوال مي کند.

پاسخ دادن يا رساندن جواب به همکلاسي ها سر جلسه امتحان

استفاده از يادداشت غير مجاز/کتاب يا موبايل و … سر جلسه امتحان

تعويض برگه خود با ديگران سر جلسه امتحان به منظور تقلب

تلاش براي به دست آوردن غيرقانوني سوالات امتحان قبل از آزمون

تکليف يا مشق خودتان را به صورت غير واقعي و فقط با داده هاي صوري انجام داده باشيد، بدون آنکه اين اطلاعات واقعي باشد.

کار کس ديگري را به نام خودتان ارايه کرده باشيد.
چه رشته اي درس مي خوانيد؟ …………………………………
– پايه چندم هستيد؟ ………………………..معدل امسال شما چند بود؟……………….

با تشکر از همکاري شما

مقدمه:
تقلب محدود به کشور يا منطقه ي جغرافيايي خاصي نيست بلکه پديده اي در موقعيت اموزش است .تقلب اشاره به يک روش غير اخلاقي براي بدست اوردن هدف مي باشد..امروزه تکنولوژي دسترسي دانش اموزان را به تقلب اسان و کار معلمان را براي جلوگيري ازان مشکل کرده است( جانسون و مارتين 2005).معلمان و مسولان همگي نگران تقلب دانش اموزان هستندبخاطر تاثيري که در کيفيت اموزش و واقعييت ارزيابي دارد.گريو(2008) اظهار داشت که دانش اموزاني که در امتحان تقلب مي کنند در اينده در محيط کار درگير چنين رفتاري خواهند شد. در اين تحقيق ما مي خواهيم برسي کنيم که چه عواملي دانش اموزان را وادار به تقلب وچه عواملي از ان جلوگيري مي کند

1

دسته بندی : No category

دیدگاهتان را بنویسید