سئو و دیجیتال مارکتینگ

۵- نکاتی در مورد دسترسی موثر به آنفلوانزا

فوریه 8, 2020

دسترسی به Influencer یک جایگزین قدرتمند برای تبلیغات سنتی و یک استراتژی بسیار مؤثر برای توسعه اعتبار و ارتقاء آگاهی از برند شما است. تأثیرگذار کسی است که توانایی ارسال پیام شما و تبلیغ برند شما به تعداد زیادی از افراد را دارد. از آنجایی که مخاطب از قبل به نظرات تأثیرگذار اعتماد دارد ، ممکن است تحت تأثیر قرار دادن مشاغل با شما باشد.

هدف استفاده از استراتژی دسترسی به تأثیرگذار ارتباط با فردی است که قدرت نفوذ در اعضای مخاطب هدف شما را دارد. این نوع فرد توانایی متقاعد کردن افراد دیگر برای گوش دادن و احترام به دیدگاه آنها را دارد. با مراجعه به این افراد ، ممکن است نام تجاری شما توسط کسی که قبلاً مورد احترام و اعتماد افرادی است که شما هدفشان قرار دارد ، حمایت کند.

چگونه بازاریابی آنفلوآنزا کار می کند؟

چه چیزی برای کار در بازاریابی تأثیرگذار لازم است؟ در حالی که ساده ترین راه برای به دست آوردن یک تأثیرگذار برای تبلیغ برند شما ، ارائه غرامت مالی به وی است ، لزوما موثرترین استراتژی نیست.

بعضی اوقات برای تبلیغ یک برند به افراد مشهور پرداخت می شود ، اما معمولاً عموم مردم آگاه هستند که لزوماً در تایید هایشان صمیمانه نیستند. برچسب قیمت برای تأیید مشهور معمولاً بسیار بالا است و نتیجه آن برای تاییدیه های پرداخت شده ممکن نیست به همان اندازه که امیدوار هستید باشد.

قیمت

یک رویکرد مؤثرتر در زمینه بازاریابی تأثیرگذار شامل ایجاد یک رابطه حرفه ای معتبر با شخصی است که اهداف تجاری مشابه خود را با نام تجاری شما به اشتراک می گذارد اما در حال حاضر مخاطبی وفادار ایجاد کرده است که به دانش و دیدگاه آنها اعتماد کند.

دستیابی به مؤثرین و جلب رضایت آنها از طرفداران روندی سریع نیست. هنگامی که این کار به درستی انجام شده است ، در نهایت می تواند به مارک شما دسترسی به تعداد زیادی از افراد علاقمند به گوش دادن به صدایی که به آنها اعتماد دارند ، دسترسی دهد. با شنیدن پیام شما از این تأثیرگذار ، آنها ممکن است ترغیب شوند که به پیام شما و نام تجاری شما نیز اعتماد کنند.

دسترسی به آنفلوآنزا باید از انتخاب افراد مناسب برای نزدیک شدن به آنها به روش صحیح و دقیق استفاده شود. در اینجا پنج نکته برای تهیه استراتژی مؤثر ارائه شده است.

۱ – بدانید اهداف شما چیست؟

برای ایجاد یک استراتژی موثر برای بازاریابی تأثیرگذار ، شما باید درک خوبی از مخاطبان هدف خود و آنچه مارک شما در پی آن است ، داشته باشید. برای چه کسی تلاش می کنید تا شناخته شوید و بهترین کسی که به شما در ارسال پیام کمک می کند چه کسی است؟ تأثیرگذار و مخاطب اشتباه به شما آسیب بیشتری می رساند تا خوب.

وقت بگذارید تا مخاطبان مورد نظر خود را به طور کامل بشناسید. شخصیتی را ایجاد کنید که می خواهید خدمت کنید. این به شما کمک می کند تا بدانید چه کسی در حال حاضر با موفقیت بازاریابی کرده و این گروه از مردم را ترغیب می کند که به آنها توجه کنند.

اهداف واقعی کوتاه مدت و بلند مدت شما چیست؟ آیا می خواهید یک لیست ایمیل ، یک دنباله بزرگ اجتماعی یا یک نام تجاری بسازید؟ چگونه یک شخص شناخته شده در طاقچه شما می تواند در ایجاد کاری که می خواهید به انجام برسید کمک کند؟

یک هدف با وضوح مشخص باعث می شود که دانستن اینکه تأثیرگذار بهترین انتخاب برای مشارکت در استراتژی شما کدام یک از بهترین انتخاب هاست و به احتمال زیاد در صورت موافقت با تبلیغ برند شما به شما کمک می کند ، آسان تر می شوید.

۲ – شناسه های مناسب را شناسایی کنید

یافتن تأثیرگذار مناسب بلافاصله اتفاق نخواهد افتاد. برای مطالعه بازار باید وقت بگذارید و خود را در جایگاه مخاطبان مورد نظر خود قرار دهید. چه کسی چشم انداز شما را دنبال می کند و در رسانه های اجتماعی با آنها تعامل دارید؟ آنها به چه پادکست گوش می دهند؟ کدام وبلاگهای شما در طاقچه شما رتبه کلیدی برای کلمات کلیدی مورد نظر شما دارند؟

تأثیرگذارانی که به دنبال آنها هستید ، افرادی هستند که اشتیاق مشترکی برای طاقچه و پیام شما دارند. شما همچنین به دنبال افرادی هستید که اقتدار خود را در مورد موضوعی مشخص برقرار کرده اند. اینها افرادی هستند که محتوای تأثیرگذاری را ایجاد می کنند که اغلب به اشتراک گذاشته می شود و تعداد زیادی از دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی و مشارکت زیادی در وبلاگ خود دارند. چگونه مارک شما می تواند به تأثیرگذار کمک کند تا به تبلیغ پیام خود و ایجاد اقتدار ادامه دهد؟

در نظر داشته باشید که به طور مداوم توسط بسیاری از بازاریابان مختلف به مؤسسین تجاری نزدیک می شود. سعی نکنید تا بدانید که پیام شما دقیقاً چیست ، چه چیزی را می خواهید به انجام برسانید و چه چیزی را باید در ازای ارائه دهنده تأثیرگذار ارائه دهید. اگر موافقت کنند از شما برای مخاطبان خود حمایت کنند ، تأثیرگذار انتظار خواهد داشت که در این زمینه چیزی برای آنها ایجاد کند.

فقط به تأثیرگذارانی که مربوط به برند شما هستند دسترسی پیدا کنید. اگر برای شناسایی یک تأثیرگذار در طاقچه خود مشکل دارید ، از ابزارهایی مانند BuzzSumo برای جستجوی تأثیرگذار اصلی برای هر موضوع یا منطقه استفاده کنید.

۳ – روابط با Influencer ایجاد کنید

آخرین چیزی که یک تأثیرگذار می خواهد از شما بشنود ، میزان فروش یا تقاضای توجه آنها است. دسترسی به Influencer به معنای صرف وقت برای ایجاد رابطه با تأثیرگذار است. به یاد داشته باشید که یک برداشت اول بد می تواند فرصت شما را برای آشنایی با آنها از بین ببرد ، بنابراین وقت خود را برای انتخاب افراد مناسب بگذرانید و به آرامی با آنها و رویکرد آنها آشنا شوید.

قبل از اینکه به آنها نزدیک شوید ، آنها و پست های آنها را در وبلاگ خود و در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. پست های آنها را دوست داشته یا به اشتراک بگذارید ، و هر وقت ممکن است نظرات روشنگری را اضافه کنید.

شما باید واقعاً دوست دارید محتوایی را منتشر کنید که تأثیرگذار منتشر کند. اگر این کار را انجام دهید ، علاقه معتبر شما به آنها و محتوای آنها آشکار خواهد شد. مکالمات جذاب تر و طبیعی تر و کمتر اجباری می شوند. از آنجا که به تدریج ارزش را به رابطه می دهید ، تأثیرگذار احتمالاً خواهان بازگشت سود هستند.

هنگامی که با آنفلوانزا تماس می گیرید تا نشان دهند که از مارک شما تأیید می کنند یا محتوای شما را در وبلاگ مستقر خود درج می کنند ، آنها از قبل با شخص شما و واقعیتی که در یک طاقچه مرتبط هستند آشنا می شوند. آنها همچنین خواهند دانست که شما با روشی غیر فشار و بدون تقاضا با آنها تعامل برقرار کرده اید و برند شما چیزی برای ارائه به مخاطبان خود دارد.

۴ – آنفلوانر را در استراتژی شرکت کنید

همچنان که رابطه شما با آنفلوآنزا رو به رشد است ، به نقطه ای خواهید رسید که در آن حاضر هستید از آنفولانزا بخواهید تا در تبلیغ برند شما به شما کمک کند. این کار به روش های مختلفی قابل انجام است. ممکن است شما مطالبی را برای وبلاگ خود ارائه دهید یا ممکن است بخواهید از آن تأثیرگذار در شما استفاده کند ، یا در پادکست آنها مصاحبه کند.

استراتژی ارتقاء برند شما و نحوه انجام آن باید همواره درگیر تأثیرگذار باشد. اگرچه ممکن است نسبت به توصیه هایی که می تواند با برنامه اصلی شما متفاوت باشد کمی احساس حساسیت داشته باشید ، اما نسبت به تخصص گسترده ای که آنفولانزر باید ارائه دهد ، با خیال راحت باشید.

به عنوان مثال ، تأثیرگذار ممکن است یک پست وبلاگ مهمان را که برای سایت خود نوشتید کاملاً تغییر دهد. به یاد داشته باشید که آنها قبلاً مخاطب را می شناسند و چه اثری دارند. آنها می دانند چگونه و چگونه می توانند اطلاعات را برای بهترین پاسخ مخاطبان خود ترویج دهند.

محتوایی که تأثیرگذار برای وبلاگ خود ایجاد کرده تا در مورد برند شما صحبت کند ، باید با صدای و سبک خاص خود نوشته شود ، این همان چیزی است که مخاطبان آنها انتظار داشتند. اگر آنها مشغول نوشتن نظر درباره یکی از محصولات شما هستند ، سعی نکنید جلوی صادق یا کامل بودن در بررسی آنها را بگیرید.

به تأثیر گذاران اجازه دهید تا در استراتژی ارتقاء برند شما شرکت کنند و حتی در معرض دید شما قرار دهند. به پیشنهادات آنها گوش فرا دهید. مخاطبان از قبل به آنها اعتماد دارند و آنها ایده خوبی دارند که بیشترین سود را برای شما به همراه خواهد داشت.

۵- – روند را ارزیابی کنید

تمام استراتژی بازاریابی مستلزم این است که شما مدتی را صرف جستجوی روند و چقدر مؤثر آن کنید. این امر هر دو تأثیرگذار را درگیر خواهد کرد که شما توانستید با آنها رابطه برقرار کنید و افرادی که هرگز علاقه مند به همکاری با شما نبودند.

راهبردهای دسترسی به تأثیرگذار ممکن است برای برخی از تأثیرگذار که پذیرای ایجاد روابط جدید نیستند یا از رویکرد شما متنفر نیستند ناموفق باشد. هنگامی که رویکردها ناموفق بودند ، ببینید آیا می توانید اشتباه را تشخیص دهید یا خیر.

هنگامی که مراجعه به سایت تأثیرگذار منجر به دستیابی به اهدافی شد که شما می خواهید برای رسیدن به آن از جمله انتشار پست مهمان در یک وبلاگ برتر یا مصاحبه در پادکست معروف شناخته شده باشید ، ببینید این استراتژی چه تاثیری در ترافیک شما یا لیست ایمیل شما داشته است. شانس خوبی وجود دارد که تأثیر قدرتمندتری نسبت به اشکال سنتی تبلیغات داشته باشد.

اشتراک ها و پست های رسانه های اجتماعی را ردیابی کنید و ببینید کدام یک از تأثیرگذارها بیشترین تأثیر را در اهداف شما داشته است. آنچه را که از این استراتژی آموخته اید ارزیابی کنید و اگر چیزی وجود دارد فکر می کنید باید در کمپین های تبلیغاتی در آینده تحت تأثیر قرار بگیرید.

استفاده از دسترسی تأثیرگذار یکی از مؤثرترین انواع بازاریابی است. با استفاده از نفوذ تأثیرگذار در طاقچه ، نام تجاری شما در مدت زمان کوتاه تری برای مخاطبان بسیار بزرگتر شناخته می شود.