سئو و دیجیتال مارکتینگ

۷ راه برای افزایش میزان کلیک در بازاریابی ایمیل شما

فوریه 8, 2020

ایمیل یکی از ساده ترین و موثرترین راه های ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه شماست. مهم نیست که به کجا می خواهید ، فقط چند ثانیه فرصت دارید که توجه خواننده را به آنچه که احتمالاً یک صندوق ورودی شلوغ است ، جلب کنید.

خوب ، چالش در اینجا نهفته است. در این وبلاگ ، چند استراتژی را بیان می کنیم که می توانند فعالیتهای ایمیل شما را از خوب به عالی و بدون دانش فنی بسیار دقیق انجام دهند. اگر کلی کلیک از طریق نرخ (CTR) پایین است ، مشکلی پیش آمده است. خبر خوب این است که بعضی اوقات آنچه شما نیاز دارید برخی از ترفندهای کوچک برای تقویت آن هستید.

مشکلی

نرخ CTR ایده آل چیست؟

قبل از اینکه در مورد چگونگی بهبود نرخ خود صحبت کنیم ، ابتدا مهم است که درک کنید که مکانهای فعلی شما در متن صنعت ، تجارت یا محصول شما کجا هستند. برخی اظهار داشتند که ۱۰٪ یا بالاتر عدد مناسبی است که می خواهید برای آن هدف گذاری کنید. این نمودار مقایسه دستی از ثابت تماس با شما می تواند به شما کمک کند تا بهترین نرخ را برای صنعت خود به دست آورید. همچنین باید بتوانید از طریق ارائه دهنده ایمیل خود اطلاعات مربوط به CTR خود را پیدا کنید.

اگر می خواهید CTR خود را تقویت کنید – که همیشه یک هدف خوب است ، فارغ از اینکه در آن کجا هستید – در اینجا چند نکته برای ایجاد ایمیلهای جذاب وجود دارد که باعث می شود ترافیک بیشتری به وب سایت شما وارد شود و فروش را رونق بخشد.

۱ Opt Opt-In

راه اندازی استراتژی بازاریابی خود برای تشویق مردم به شما در واقع ایمیل های خود را ارائه می دهد در واقع اولین قدم در تولید سرب در بالای قیف فروش است. می توانید با انتخاب یک یا دو گزینه رهبری را انتخاب کنید. یک انتخاب مستقیم معمولاً فقط یک آدرس ایمیل بدون تأیید است و یک انتخاب دوگانه به نوع ثبت نام در جایی که یک ایمیل تأیید به دنبال ثبت نام اولیه وجود دارد ، اشاره دارد.

انتخاب مستقیم فوری و مستقیم تر است ، اما ممکن است با ایمیل های جعلی و نادرست زیادی در لیست خود قرار بگیرید که این هدر وقت هر کس است. استفاده از گزینه opt-in مضاعف مانع از این امر می شود و همچنین دوباره علاقه کاربر را برای پیوستن به لیست شما تأیید می کنید. همچنین می تواند شما را از هرزنامه محافظت کند. همچنین می توانید از ابزارهایی مانند Optin Monster برای تنظیم فرم های اشتراک و ایجاد کمپین ها استفاده کنید.

۲ Exper تجربه کاربری (UX)

می دانید صندوق ورودی خود بیش از حد پر است ، درست است؟ آیا شما از همه چیزهای “اضافی” که به نظر می رسد با هر صبح پر می شود ، اذیت نمی شوید؟ شما باید فرض کنید که تجربه شخصی شما حداقل با یک مفهوم کلی تفاوت چندانی با مشتری یا مشتری شما ندارد. از این رو ، هنگام انجام هر نوع بازاریابی دیجیتال ، نیاز به تمرکز بر UX (تجربه کاربر) دارید. این اساساً به این معنی است که شما باید خودتان را به جای پر کردن صندوق پستی خود با نامه های ناخواسته ، هر بار که شده ، ارزش خود را به دست آورید.

۳ Line خط موضوع

خطوط موضوع ، مانند هر سرفصل ، بیش از آنچه که قبلاً انجام می داد ، اهمیت دارند زیرا این روزها به دلیل توجه یک کاربر متوسط ​​اینترنت است. ایمیل هایی با خطوط موضوع شخصی ، ۲۶ درصد بیشتر باز می شوند. اگر کاربر را تصور می کنید ، که ممکن است خودتان باشد ، به عنوان مثال در فید Facebook خود حرکت کند ، می دانید که فقط چند ثانیه طول می کشد تا شما را به کلیک روی یک عنوان خاص در مقابل دیگری برساند.

خطوط موضوع ، مانند عناوین ، اولین افرادی هستند که افراد هنگام صبح از طریق صندوق ورودی خود به آن نگاه می کنند. این قلاب است که به آنها کمک می کند تا ایمیل را باز کنند. یا نه. بنابراین ، این اولین قدم برای تعیین CTR شما است. تقریباً دو ثانیه زمان دارید که خواننده را قلاب کنید. چگونه این کار را می کنید؟ شما ارزش روشنی را به روشی مختصر نشان می دهید. شما باید به یک نقطه درد توجه کنید ، یک علاقه را برانگیزید ، آنها را در یک فضای حدوداً پنج کلمه احساس کنید.

نرخ های باز به نوع ارزشی که در آن چند ثانیه اول بیان می کنید ، متکی هستند. و انجام این کار به خوبی باعث بهبود شناخت برند شما نیز خواهد شد. در اینجا چند پیشنهاد اساسی برای ایجاد خطوط موضوعی چشم نواز وجود دارد:

     

  • شخصی سازی کنید – یک شخصیت خریدار ایجاد کنید
  •  

  • فوریت ایجاد کنید – پیشنهادی را حساس به زمان یا کمیاب برجسته کنید
     
  • پرس و جو – یک سؤال بپرسید
  •  

  • مختصر باشید – مخصوصاً برای موبایلهایی که فضا محدود است
  • موبایل

     

  • تشویق – به آنها پیشنهادی بدهید که نمی توانند از آن امتناع کنند (برای اینکه کنجکاو شوند)

۴ ٫ طرح بندی و طراحی

اولین چیزی که هنگام کار با ایمیل باید به خاطر بسپارید این است که موبایل در هنگام استفاده از UX هنوز هم می تواند کمی نرم باشد. این بدان معناست که داشتن یک وب سایت مناسب برای تلفن همراه و راه اندازی ایمیل ضروری است. مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از برنامه های ایمیل که یک تنظیم دوستانه برای موبایل ارائه می دهند ممکن است در عملکرد تلفن همراه چندان کارایی نداشته باشند زیرا برخی از مؤلفه های ایمیل ، مانند دکمه ها ، به درستی تنظیم نمی شوند تا در صفحه قرار بگیرند.

چیز دیگری که شما می خواهیدتوجه داشته باشید که وقتی طرح به دست می آید دکمه های HTML رنگی و به راحتی مشاهده می شود و خواستار عمل می شوید. به همان سادگی کشیدن چشم به یک پیشنهاد ، یک مقاله جالب یا فروش ساده است. شما می خواهید با اندازه این نوع تصاویر در رابطه با متن ، هم از نظر اندازه و هم در قرارگیری ، بازی کنید. هر تصویری این توانایی را دارد که علاقه شخص را به تصویر بکشد یا برعکس آن را انجام دهد ، بنابراین مطمئن باشید که همیشه چند نسخه برای آزمایش داشته باشید.

۵ ٫ بخش بندی

بسته به نحوه ساخت لیست ایمیل خود در وهله اول ، محصول شما و سایر عوامل ، به طور کلی ، شما نمی توانید فرض کنید که یک “انفجار” ایمیل عمومی راهی مؤثر برای دستیابی به هر گوشه مخاطبان شما خواهد بود. . به همین دلیل بیشتر برنامه های ایمیل گزینه تقسیم بندی دارند که ممکن است براساس عواملی از قبیل:

     

  • جمعیت شناسی
  •  

  • مکان
  •  

  • سن
  •  

  • جنسیت
  •  

  • تاریخ مشترک شدن
  •  

  • گروه علاقه

این همه در مورد هدف قرار دادن بازار شما است. طبق یک مطالعه MailChimp ، کمپین های تقسیم شده به طور متوسط ​​نرخ باز دارند که بیش از ۱۴٪ بیشتر از کمپین های غیربخش است. این ممکن است مانند طبیعت دوم احساس کند که بیشترین توجه را به دنباله پیران خود داشته باشید ، اما کاری که باید انجام دهید این است که برعکس است. پیگیری رفتار بخش مورد علاقه کمترین شما ، از جمله توجه به نرخ اشتراک مشترکین. به طور کلی ، سطح پایانی نرخ اشتراک در ناحیه ۰٫۲-۰٫۳ fall است و طبق صنعت متفاوت است.

۶ ٫ درباره آزمایش خلاق باشید

متغیرهای زیادی وجود دارد که می توانند بر نرخ باز شما تأثیر بگذارند ، این همان چیزی است که باعث می شود این یک هنر بیشتر از یک علم باشد. البته ، شما همیشه در حال ترسیم داده ها هستید تا به شما در تعریف و تصحیح استراتژی خود کمک کنید ، اما مواردی وجود دارد که می توانید در هنگام انجام این کار در نظر بگیرید.

ابتدا می خواهید پیشنهاد خود را تعیین کنید. آیا در صدر است؟ پایین؟ آیا با رنگ جسورانه ای همراه است؟ آیا این به مقاله جالب توجه است؟ شما می خواهید در نظر بگیرید که چند بار برای همان پیشنهاد ایمیل ارسال می کنید یا برای تبلیغ موارد مختلف در زمان های مختلف ، چند بار ارسال می کنید. اگر با پیشنهاد تخفیف کمتری شروع کرده اید و شاهد افزایش نرخ کلیک نیستید ، برای مثال می توانید در ایمیل بعدی تخفیف بالاتر را یادداشت کنید.

مثالهای دیگری از مواردی که در طول آزمایش باید امتحان کنید عبارتند از تقسیم لیست شما به صورت نیمه و یک / ب خطوط مختلف موضوع ، ارسال در ساعات مختلف روز ، آزمایش با شاخص های فوریت در خطوط موضوع ، کمی مبهم بودن در خطوط موضوع ، متفاوت بودن استراتژی امضای شما ، استفاده از عبارات در مقابل سؤالات ، و آزمایش در مورد طرح.

۷ it آن را به جهت گرا تبدیل کنید

هر استراتژیست خوبی برای بازاریابی با محتوا می داند که برای داشتن یک کمپین بازاریابی کارآمد ، باید با فراخوان عمل (CTA) یا هدف اصلی بازاریابی خود شروع کرده و یک سفر کاربر ثابت را از طریق کانال های مختلف ایجاد کنید. برای این منظور ، باید اطمینان حاصل کنید که CTA خود را در جایی کاملاً واضح در ایمیل های خود وارد کنید. این گاهی اوقات به صورت یک صفحه فروش طولانی ایجاد می شود ، اما بعضی اوقات از جمله ورود CTA در ایمیل شما می تواند به همان اندازه مؤثر باشد. و داشتن اصطلاحات عمل گرا و زبان در تمام مدت یک امر ضروری است.

در نظر بگیرید یک CTA ایجاد کنید که به صورت یک فیلم نمایشی ، تخفیف ، دکمه “بیشتر کلیک کنید” یا منجر به مقاله جالب باشد. نکته این است که ارزش کاربران خود را برجسته کنید ، هضم آن آسان است ، زیرا اغلب سنگین بودن متن خواننده را خسته می کند. به افراد دلیل دهید که تقریباً به محض باز کردن ایمیل اقدام کنند ، هرچه سریعتر اقدام کنند و اقدام کنند.

نتیجه گیری

تقریباً برای همه ، تقویت CTR آنها کمی فرایند آزمایشی و خطا است ، اما تا زمانی که وقت کافی ، ابزارهای مناسب و خلاقیت خود را داشته باشید ، در واقع می تواند جالب باشد که آزمایش کنید. باز نگه داشتن ذهن و تلاش برای چیزهای جدید چیزی است که بازاریابی دیجیتال به آن مربوط می شود ، بنابراین اگر شما و تیم خود در این کار تلاش می کنید ، ملزم به موفقیت خواهید بود.

خلاقیت