سئو و دیجیتال مارکتینگ

فروش دیجیتال و فروش اجتماعی: آیا تفاوت را می دانید؟

فوریه 8, 2020

در سالهای اخیر حول و حوش فروش اجتماعی حیرت زیادی ایجاد شده است. تأثیر آن چشمگیر به عنوان آینده برای متخصصان فروش بوده است. از زمان معرفی ، فروش اجتماعی روشهای جدیدی را برای فروشندگان ارائه داده است تا بتوانند تحقیق ، رویکرد و درگیر شدن با آینده نگری را انجام دهند. اما در مورد تصویر بزرگتر چطور؟

برای متخصصان و سازمان های فروش به طور یکسان ، فروش دیجیتال به عنوان یک مفهوم جدید و به طور فزاینده هیجان انگیز در حال ظهور است. به عنوان پدر فروش اجتماعی (به این معنا که فروش اجتماعی فقط یک قطعه از کل فروش فرایند فروش دیجیتال را تشکیل می دهد) ، فروش دیجیتال پتانسیل عظیمی برای تبدیل یک تیم یا سازمان به یک ماشین لاغر ، به معنای فروش ماشین دارد.

دیجیتال

بنابراین ، چگونه باید به مفهوم فروش دیجیتال نزدیک شویم؟

در دنیای امروز به بازاریابی دیجیتال فکر کنید. ما “بازاریابی اجتماعی” نمی گویم زیرا ما فقط از بسترهای رسانه های اجتماعی برای دستیابی و تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده می کنیم. بازاریابی دیجیتال طیف گسترده ای از عناصر از جمله PPC ، سئو ، تجزیه و تحلیل ، تلفن همراه ، ایمیل ، صفحه نمایش و سایر موارد را شامل می شود تا آگاهی از برند را بسازد.

در همین روش ، فروش دیجیتالی مربوط به استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی (فروش اجتماعی) و همچنین انواع دیگر ابزارها و فرآیندهای دیجیتالی برای فروش و در نهایت هدایت درآمد است. بیایید این مفهوم را بررسی کنیم و ببینیم چگونه می تواند مشارکت را افزایش داده و فروش را رهنمون کند.

عکس بزرگتر چیست؟

برای تشریح اهمیت فروش دیجیتال و در واقع فروش اجتماعی در شرایط امروز ، در اینجا آماری آورده شده است که باید از آنها آگاه باشید:

     

  • ۷-۵٪ افرادی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند از همسالان خود خارج می شوند
     
  • ۷-۸٪ از خریداران انتظار دارند که فروش براساس فعالیت های آنلاین تعامل را شخصی سازی کند.
  •  

  • فروش اجتماعی بالاترین میزان نسبت به همه روشهای آینده را دارد
     
  • تکرار فروش با استفاده از رسانه های اجتماعی ۳٫۶ برابر بیشتر از ملاقات با تصمیم گیرنده است
  •  

  • کارشناسان موضوع فعال در شبکه های اجتماعی ، هفت برابر کارآمدتر از بازاریابی سنتی فرصت های شغلی ایجاد می کنند.
  •  

  • ۸۶٪ از خریداران فناوری اطلاعات در فرآیند تصمیم گیری خرید خود از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند

با استفاده از این نوع آماری ، جای تعجب نیست که بسیاری از متخصصان فروش برای تسریع مهارت های آنلاین خود بازی می کنند.

دیجیتال در مقابل فروش اجتماعی

برای فروش سنتی ، متخصصان فروش به لیستهایی که خریداری شده بودند اعتماد داشتند و عموماً شامل داده های غیرمجاز بودند ، تماس با استفاده از فراخوانی سرد و به دنبال آن قرار ملاقات انجام می شود که اهداف را با استفاده از فروش برنامه نویسی که اغلب شامل عدم شنوایی می شود ، وارد چرخه فروش می کنند.

شنوایی

در مقایسه ، یک فروشنده دیجیتالی یا اجتماعی می شنود و به اشتراک می گذارد تا بتواند به هدف کمک کند ، به مشارکت بهتر ، در درک چالش ها و مسائلی که ممکن است یک چشم انداز با آنها ارتباط داشته باشد ، کمک کند و از چشم انداز برای یافتن راه حل پشتیبانی کند. فروش دیجیتال شامل طیف وسیعی از استراتژی ها برای ایجاد یک ماشین روغنی است که با هم همکاری می کنند تا به یک هدف کلی بازاریابی برسیم. عناصر درگیر شامل:

راه حل

     

  • تحقیقات دیجیتال : با شروع دیدگاه مشتری ، شما باید به صورت دیجیتالی و اجتماعی تحقیق کنید تا روند بازار و عوامل مؤثر بر مشتریان در صنعت خود را شناسایی کنید.
  •  

  • فروش فعال : استفاده از تحقیقات دیجیتال بهمراه ابزارها و سیستم عاملهای اجتماعی برای هدف گیری تصمیم گیرندگان اصلی و گرفتن اطلاعات حیاتی برای CRM.
  •  

  • CRM : مدیریت و تجزیه و تحلیل تعامل و داده های مشتری در طول چرخه عمر مشتری برای بهبود روابط تجاری.
  •  

  • محتوای اجتماعی : تعامل و تعامل با چشم انداز از طریق کانال های رسانه های اجتماعی و کمپین های اجتماعی هدفمند.
     
  • پیام رسان فروش دیجیتال : بهینه سازی پیام فروش متناسب با نیازها و خواسته های مصرف کنندگان هدف شما.
  •  

  • نامزدی: شناسایی KPI ها و اعمال آنها برای برانگیختن تعامل مثبت مشتری.
  •  

  • مدیریت حساب اجتماعی: با استفاده از مراحل پس از فروش برای مدیریت حساب های اجتماعی و دیجیتالی برای بهره برداری از فرصت های متقابل و فروش بالا.
  •  

  • رهبری فروش دیجیتال: مسئولیت تمام تلاشها و ابتکارهای فروش دیجیتال و هدایت سازمان شما در جهت صحیح.
     
  • استراتژی و ادغام: اطمینان از همه راهبردهای بازاریابی دیجیتال مشاغل شما بهم پیوسته و در تراز مداوم است.

به عنوان شاخه ای از فروش دیجیتال ، در فروش اجتماعی ، فروشندگان از شبکه های اجتماعی همسالان استفاده می کنند تا در یک زمان دقیق در طول خرید ، با خریدار ملاقات کنند و با کمک به آنها در طی فرایند از طریق سه تاکتیک اصلی فروش ، تبدیل ها را انجام دهند:

     

  • فروش فعال: ایجاد تبدیل توسطتحریک انگیزه های مشتری
  •  

  • فروش ارجاع: دستیابی به مشتریان جدید از طریق مراجعه به مصرف کننده
  •  

  • فروش بینش: تولید یک فروشگاه و فروش با تأثیرگذار بودن

در اصل ، فروش اجتماعی به معنای اعمال نفوذ در محتوا و بسترهای اجتماعی است تا بتواند قدم های بعدی را برای خریدار سوق دهد ، همچنین ایجاد نام تجاری شخصی شما و ایجاد روابط معنی دار با خریداران بالقوه و موجود است. فروش اجتماعی صرفاً به جنبه های اجتماعی بازاریابی دیجیتال متمرکز است و یک قطعه مهم در پای فروش دیجیتال است.

فروش دیجیتال در عمل

برای پیتنی بوز ، آنها برای پیشبرد فروش و افزایش آگاهی از برند ، اقدام به فروش دیجیتال کردند. علی رغم اینکه یکی از ۱۰۰ شرکت ارائه دهنده نرم افزار برتر جهان هستند اما از نظر شرکت کمتری در فضا داشتند. علاوه بر این ، این شرکت برقراری ارتباط با تصمیم گیرندگان ارشد و مدیریت چندین ذینفع در شرکت های آینده نگر را دشوار می کرد.

در پاسخ ، پیتنی باوز با استفاده از لینکدین Sales Navigator یک برنامه فروش اجتماعی تهیه و حامی اجرایی را برای هدایت برنامه فروش دیجیتال در سراسر شرکت شناسایی کرد. به عنوان بخشی از این برنامه ، محتوای جدیدی توسط تیم بازاریابی ایجاد شده است که تیم فروش تشویق می شوند در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. در ابتدا ، آموزش شش نفر در فروش اجتماعی این شرکت ، فعالیت های بازاریابی گسترده تری را برای حمایت از فروشندگان از طریق مطالب مرتبط که می تواند به اشتراک گذاشته شود ، انجام داد.

در نتیجه برنامه ، اولین معاملات فقط در ۴ ماه بسته شد و چرخه فروش ۲۰٪ کاهش یافت. در حال حاضر فروش دیجیتال یکی از قویترین منابع برای ایجاد فرصت ها است و بیش از ۲۰۰ متخصص فروش در پیتنی بوز آموزش داده اند تا بخشی از استراتژی فروش خود را به فروش اجتماعی برسانند.

نمونه دیگر موفقیت فروش دیجیتال شرکت توزیع محصولات الکترونیکی RS Component با ایجاد یک مرکز اجتماعی خاص به چهار زبان مختلف است. این توسعه تخصصی با هدف اینکه یک مرکز همکاری و تعامل برای مهندسی طراحی الکترونیک باشد ساخته شده است. علاوه بر این ، این شرکت یک ابزار طراحی رایگان را که بیش از ۶۰،۰۰۰ بار بارگیری شده است ، راه اندازی کرده و در مدت ۱۲ ماه نخست خود بیش از ۴۵۰۰۰ عضو کسب کرده است. نمونه ای عالی از قدرت فروش دیجیتال.

افکار نهایی …

در حالی که فروش اجتماعی بخش مهمی از فروش دیجیتال ، به ویژه در دنیای مدرن است ، تکنیک های فروش اجتماعی به تنهایی موفقیت شما را شایسته نمی کنند. فروش دیجیتال همیشه در حال تحول است. در اصل ، این روند درگیر شدن با شبکه های تجاری و تجاری بصورت آنلاین و همچنین استفاده از تمام ابزارهای فروش دیجیتال در اختیار شما برای رونق بیشتر فروش ها است.

اکنون بخش مهمی از هر فرآیند فروش ، فروش دیجیتال شامل ایجاد یک ساختار سازمانی پیرامون محتوای شما و همچنین یک اکوسیستم کامل برای اندازه گیری میزان مصرف محتوا مخاطبان شماست. این شامل صرفاً استفاده از دارایی های اجتماعی برای ایجاد آگاهی از برند و فروش می باشد. با استفاده از دارایی های دیجیتالی موجود و استفاده از آنها به روشی هوشمند ، سازمان شما شانس واقعی ایجاد مارک در کنار شرکای بالقوه و مشتریان را دارد.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDhekeliaDjiboutiDominicaDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaEuropa جزایر IslandFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی و قطب جنوب LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و جزایر مک دونالد هولی وی (شهر واتیکان) هندوراسHong KongHungaryIcelandIndiaInd IndonesiaIranIraqIsle of ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan de New IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKoreaLostanovoLautoLeTenstanLautoLeTenstanLautoLeTenstan auMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks جزایر کویروس وووالا اوگوانداکراین امارات متحده عربی اروگوئه ازبکستان وانواتوو ونزوئلا ویتنام و جزایر ویرژین جزیره ویک والیس و FutunaWest BankWhat SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت