سئو و دیجیتال مارکتینگ

راهنمای نهایی شما برای شرایط تبلیغات برنامه نویسی

فوریه 8, 2020

تبلیغات فقط یک شکل منظم تر از “دهان به دهان” برای آگاهی مردم از محصولات و خدمات است ، اما در قرن بیست و یکم ، شیوه های تبلیغاتی به سرعت در حال پیشرفت هستند.

وسایل نقلیه رسانه ای سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات روزنامه ای دیگر تنها وسیله نقلیه بازاریاب نیستند و بخش فزاینده ای از بودجه های تبلیغاتی و بازاریابی در محیط آنلاین ریخته می شود.

با ورود نسل جدیدی از مصرف کنندگان به استقلال مالی ، بازاریابی باید با آنها تغییر کند و تبلیغات برنامه ای یک ستون اصلی رقابت باقیمانده است. بنابراین تبلیغات برنامه ای چیست و چگونه می توانید یاد بگیرید که از آن به طور مؤثر استفاده کنید؟

تعداد بزرگتر ، خریدهای سریعتر

تبلیغات سنتی و تا حدودی تبلیغات دیجیتالی برای انجام خریدهای تبلیغاتی به عوامل انسانی متکی بودند. اگر شرکتی می خواست در تلویزیون یا حتی اینترنت تبلیغ کند ، به یک آژانس تبلیغاتی یا یک کارشناس بازاریابی دیگر می رود. آنها نیازهای تبلیغاتی خود را با شخصی در آژانس مذاکره می کنند ، که در آن صورت با بخش های بازاریابی در یک ایستگاه تلویزیونی ، شبکه یا سازمان اینترنتی برای “فضای تبلیغاتی” موجود مذاکره می کند و سپس قیمت ، فرکانس و زمان آن تبلیغات را تسویه می کند. .

قیمت

تبلیغات برنامه نویسی یا خرید برنامه نویسی تبلیغاتی ، فرایند خرید آگهی را به صورت خودکار انجام می دهد تا شرکت هایی که علاقه مند هستند ، بتوانند خودشان روی این ابتکار عمل کنند.

به جای این که خریداران آگهی در زمان ها و مکان های معین با فروشندگان مذاکره کنند ، یک تجارت می تواند از تبلیغات برنامه نویسی استفاده کند تا مستقیماً به فضاهای تبلیغاتی آنلاین – مطابق با هماهنگی نرم افزار – برود و فضای موجود را خریداری کند.

به عبارت دیگر ، یک تجارت اکنون به جای اینکه به عوامل انسانی ارتباط برقرار کند تا برای خرید فضا با دیگر عوامل انسانی صحبت کند ، برای تبلیغ ، با نرم افزار ارتباط برقرار می کند.

این روندی است که پیش بینی می شود امسال بیش از نیمی از تبلیغات آنلاین را تشکیل دهد. اگر هنوز به تبلیغات برنامه نویسی نپرداخته اید ، در اینجا برخی از اصطلاحات اساسی که باید یاد بگیرید برای شروع به کار آشنایی خود استفاده کنید.

بخش مخاطبان

بخش یا بخش بندی مخاطبان به طبقه بندی یا تقسیم بازارهای خاص بر اساس معیارهای خاص اشاره دارد. به عنوان مثال یک تبلیغ کننده غذای کودک علاقه مند به بخش مخاطبان خانواده ها ، به ویژه خانواده هایی که دارای نوزادان هستند ، علاقه مند است و از نظر جمعیتی مجرد و ورزشی به هیچ عنوان علاقه ای ندارد.

ورزش

ایمنی برند

این به عامل مناسب بودن تبلیغ در کانال های صحیح اشاره دارد. به عنوان مثال شرکتی که محصولات تجارت منصفانه را از کشورهای دیگر وارد می کند ، مایل به نمایش تبلیغات در کانال های Hate Channel یا وب سایت های White Supremacy نیست. محافظت از یک مارک با اطمینان از عدم حضور در مکان های نامناسب از اهمیت برخوردار است.

رباتها

ربات نوعی نرم افزار خودکار است که عملکردهای انسان را بصورت آنلاین تقلید می کند. رباتها ، مانند هر ابزاری ، می توانند خوب یا بد باشند. به عنوان مثال ، رباتهایی که برای سؤالات مشتری در سطح پایین با مشتریان چت می کنند خوب هستند. با این حال ، رباتهایی که به دلیل اظهارنظر در رسانه های اجتماعی ، انسان را جعل می کنند ، یا بدتر از آن ، روی تبلیغات کلیک می کنند تا عمداً اطلاعات کاربر یا بازدیدکنندگان – معروف به “ترافیک ربات” را نادرست نشان دهند ، بد هستند. استفاده فریبنده از رباتها یک مشکل رو به رشد است که با دقت بیشتری در حال بررسی است.

کوکی ها

کوکی ها بیت های کوچکی از نرم افزار هستند که پس از مراجعه به وب سایت روی رایانه نصب می شوند. وظیفه اصلی کوکی ها ، نگه داشتن اطلاعات کاربر / بازدید کننده است تا تجربه بازدیدکننده را سریعتر و مطمئن تر در هنگام بازدیدهای مکرر انجام دهید. با این حال ، استفاده دیگر ، به اشتراک گذاری اطلاعات برای جمع آوری اطلاعات بیشتر با طرف های دیگر است.

CPM

این به معنای هزینه در هر هزار نفر است ، جایی که “M” عدد رومی ۱۰۰۰ است. این نوعی قیمت گذاری است که هزینه ای که یک تبلیغ کننده می پردازد توسط ۱۰۰۰ بازدید بالقوه ، کلیک یا سایر معیارهایی که برای سنجش تعامل در بازار استفاده می شود ، اندازه گیری می شود. این یک قیمت بسیار استاندارد قیمت گذاری است ، بنابراین تبلیغ کنندگان باید به سرعت با CPM آشنا شوند.

DSP

این مخفف عبارت Demand Side Platform است و این فرایند نرم افزاری است که تبلیغات برنامه ای را ممکن می کند. DSP همان چیزی است که امکان دسترسی و خرید تبلیغات ویدیویی ، جستجو ، موبایل و سایر تبلیغات را متمرکز و خودکار می کند. این مذاکره نرخ و همچنین درج آگهی دستی را از بین می برد ، بنابراین روند را برای همه سرعت می بخشد.

موبایل

داده های شخص اول

داده های شخص اول اطلاعاتی است که به طور مستقیم از ناشر دیجیتال یا دارنده سیستم عامل به مشتری یا مشتری ارائه می شود. بنابراین ، برای مثال ، اگر کسی تصمیم به تبلیغ در توییتر بگیرد و اطلاعاتی را برای مخاطبان هدف کسب کندارائه شده توسط خود توییتر ، این می تواند داده های شخص اول و بنابراین قابل اطمینان ترین در نظر گرفته شود.

طبقه قیمت

کف قیمت حداقل CPM است که یک ناشر برای فروش موجودی تبلیغاتی تعیین می کند. به عبارت دیگر ، برخی تبلیغات مستلزم آن است که فضای تبلیغ با حداقل مبلغ خریداری شود و این غیر قابل مذاکره است.

مناقصه در زمان واقعی

یکی از رایج ترین شکل های خرید فضای تبلیغاتی ، مناقصه در زمان واقعی یا RTB ، از نرم افزاری استفاده می کند تا به فضای موجود در فضای تبلیغاتی دسترسی پیدا کند و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که در زمان واقعی ، پیشنهادات خود را برای خرید آن فضای تبلیغاتی ، با بالاترین پیشنهاد ارائه دهند. برنده شدن

SSP

این مخفف Supply Side Platform است و در رابطه با DSP کار می کند. اینجاست که افراد دارای کانالهای تبلیغاتی ، مانند نمایش ، موبایل یا فیلم ، کانالهای تبلیغاتی خود را تلفیق کرده و در دسترس تبلیغ کنندگان قرار می دهند. این همچنین اغلب در مواردی که داده های مهمی مانند تقسیم مخاطبان ارائه می شود ، به گونه ای که تبلیغ کنندگان می توانند دقیق تر تلاش های DSP خود را به مخاطبان خاص مورد نظرشان اختصاص دهند.

داده های شخص ثالث

داده های شخص ثالث به اطلاعاتی اطلاق می شود که تبلیغ کنندگان می توانند از آن استفاده کنند که توسط ناشر دیجیتال یا دارنده سکوی ارائه نشده است بلکه به تبلیغ کننده ارائه می شود. داده های شخص ثالث می تواند در قالب نظرسنجی هایی باشد که مربوط به داده های خاص ، درخواست شده و اطلاعات جمع آوری شده از طریق استفاده از کوکی ها و وسایل دیگر باشد.
طلاق

افکار نهایی

تبلیغات برنامه نویسی راهی است برای کسب و کارها که بتوانند بازار دلخواه خود را به طور دقیق تر مورد هدف قرار دهند و به سرعت تبدیل به یک روش مطلوب برای بازار در منظره دیجیتال می شوند. با این حال ، کمی از کارهای خانه طول می کشد تا از آنچه این شکل جدید تبلیغات می تواند به شما بدهد ، نهایت استفاده را ببرید.